miercuri, 27 iunie 2012

Un impuls și 20..15..10 min


 Cît de perfectă poți fi?
Lumină. Dulce lumină , mă copleșești. Iar mă frămîntă un gînd , de ce tu? De ce ești cea ce îmi duce număr zilelor din prima secundă a vieții?
Te răsfoiesc ca pe o carte deschisă , pentru ca îmi permiți. Îți fur toată căldura , te las ca un ghețar  în așteptarea unei raze de soare. Mi te-ai daruit și îți mulțumesc.
Un impuls și 20..15..10 min  , nu mai ești cea ce  erai ieri. Ființă bună , inteligentă , veselă .
Gura ta , mierea ursului.
Ochii tăi, lumina stelelor.
Viața ne aruncă , viața ne poartă , viața se joacă... Ai stat ca un zid neclintită , sigură și puțin ambițioasă.
Încă un _0 în viața ta. Și prima cifră nu contează ,pentru ca a doua o compensează , 0...
Sper să ajungi la doi de zero ,dorințele să se împlinească,să fii mereu curajosă ,sănatoasă și voioasă!
Un impuls și 20..15..10 min  , nu mai ești cea ce  erai ieri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu